RE: Elég volt!

 2011.01.06. 06:25

Kedves Barátom!

Az indulatodat - személyedet, habitusodat, beállítottságodat, jószándékodat, mindent ami Te vagy, figyelembevéve - értem.

De nem értem meg.

Ha valaki tudatosan szemben hajt fel az autópályára, ne csodálkozzon és sértődjön meg, ha a fejét szarrá dudálják.

És hiába kiabálja a nagy fekete BMW-nek, vagy a piros Alfának, hogy "te hülye germán/digó ne dudájjá, a múltkot te is szembejöttél!!!"

A suliból ha egyest vittem haza, szőnyeg széle volt, bizony, és hiába mondtam, hogy a többiek is egyest kaptak. És nem mondhattam, hogy de fater biztos te is kaptál egyest a suliban, nekem ne dumáljá...

Jött volna a nyakas.

Mi volt a megoldás?

Leültem tanulni, és kijavítani a dugót.

Több haszna volt.

 

Ja, és ezt megtanultam már az általánosban...

 

Üdv: vp

A bejegyzés trackback címe:

https://riposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr382564134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása