Valami történt.

 2011.02.20. 08:46

Valami történt. Valaki szólt.

Itt is írtál Te is Lázár Janiról, meg az Audijáról. A szokásos történetnek indult. Képviselő, pökhendi, rajtakapják. leszarja, nyom valami ökör magyarázatot, és részéről elintézva.

Aztán egyszercsak bejelenti, hogy Audit leadja, és elnézést kér, hogy hibázott a rokiparkolónál.

Aztán Selmeczi Gabriella. Aki szerintem... nem, nem minősítem szőkeségét...

És nem fizet be 2 milla adót. Oké, annakidején én is kértem részletfizetési kedvezményt, és nem, nem 30 napon belül válaszoltak, hanem két év múlva, valóban, ennyiben nneki is igaza volt.

Csak én azért kértem részletfizetést, mert a nettó bérem kétharmadát elvitte a törlesztőrészlet, az illeték meg horribilis volt. Neki nem hiszem hogy lett volna ilyen gondja.

És most egyszercsak jelezte, hogy befizette.

Az a gyanúm, valaki szólt.

Azt gondolom, az elmúlt évek bebizonyították e két képviselő - meg sok másik - tekintetében is, hogy tényleg azt gondolták, hogy nekik előjogaik vannak.

De azt látom, hogy valaki, akinek kellő szava van hozzá, és a szavától megjuhászodnak, szóval valaki szól, hogy ezt ne.

Nem tudom ki lehet, minimum Navracsics tipusú kaliberre tippelnék, de lehet, hogy maga Viktor.

 

És ez jó így. Bárki is az, felismert valami nagyon fontosat, amit az elmúlt húsz évben nem sokan, és még kevesebben alkalmazták.

Örülök, hogy észrevette: a 2/3 erről is szól.

Köszönet érte.

Talán tényleg elkezdődik valami...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://riposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr692674081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása