Re: Matek 2

 2010.11.30. 19:03

Szerintem nincs ellentmondás.

Van olyan pénztár amelyik tényleg impozáns hozamot ért el, és nem csak tavaly, amikor a vastag nyeresség elsődlegesen az előző évi óriási veszteséget pótolta csak vissza.

Tehát itt van reálhozam.

Van olyan, (főleg ilyenek vannak) amelyik még így is veszteségben van, ilyenben vagyok én is.

Tehát itt nincs reálhozam.

Nem vágom persze az összes pénztár összesített hozamait, csak a portfolio.hu-n olvastam egy elemzést valamelyik nap ebben a témában, és ott volt egy grafikon a pénztárak hozamairól.

A teljes magánnyugdíjpénztári pillért számolva, valószínűleg helytálló, hogy összességében veszteséges ez a pillér, bár ennek most konkrétan nem néztem utána.

 

(igyekszem a többi témára is válaszolni, csak nyomom a munkát látástól-Mikulásig, viszont a Mikulás mindjárt itt van, szóval lehet hogy utána több időm lesz?)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://riposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr952484228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása